Fan också!!!

Jag är så trött på att det aldrig blir som man vill, De får aldrig flyta på bra, nää de ska alltid komma något i vägen =(
Men de är väl bara att kämpa vidare, Men man tappar lust och ork när de skiter sig.

Om man planner en grej o det viktigaste i den plannering inte går vägen då känns det som om allt ska gå i kras..

Vad ska man då göra? plannera om ? kämpa vidare ? eller låta alllt komma som de vill?
De kanske inte finns ett svar på det, det kanske handlar om vad man orkar och om orken räker till.
Här känns det som om att orken håller på att ta slut.
De är den ena grejen efter de andra, de är konstigt att man orkar fortsätta!
Men de kanske är de som gör en starkare?! att resa sig upp o kämpa vidare efter varje fall..
Men vad är det som får en att ställa sig upp igen??
De måste ju nästan bero på att man fortfarande har hoppet om att allt ska bli bra...
Eller är det framtiden som ger en viljan att fortsätta, Haha låter lite som om man är trött på livet.men det är jag inte jag är bara trött på att saker aldrig blir som jag vill, utom en sak, en väldigt underbar sak =) och jag längtar jätte mycket =)
Men de är långt kvar =) lilla magen ska växa och bli stor först..
Kommer lägga ut en bild när jag har varit på mitt första Besök hos MVC..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0