30 e veckan !

Jaa så var man inne i Vecka 30, Bara 10 kvar =P känns om en evighet men folk säger att de går fort.
Hoppas dom har rätt =) för jag börjar längta väldigt mycket nu..

Om två veckor är de dags för Bm igen och få får vi se om bebisen har vänt på sig om inte så gör de inte så jätte mycket men till gången efter det så borde den ha gjort det, Och de hoppas jag verkligen att den gör.

Har borjat jobba lite nu också, Städar allmänna utrymen på ett äldreboende, 4 tim varje dag ganska skönt men kan vara lite långtråkigt ibland, Men de känns inte jobbigt med tanken på magen så går det bra,
får ju städa i min egna takt.
Så i Agusti när lönen kommer ska vi köpa Bilbarnstolen och det känns roligt =)

Något som gör mej stressad är att jag inte har fått brev tillbaka från Förkäkringskassan =(
Men de kanske har semester så jag hoppas de kommer i Agusti så man kan göra klart för föräldra penningen i September..

Sen är de inte alls många veckor kvar =)

Tycker tiden har gått skapligt fort, Men man längtar ennu mer nu när några vänner och bekanta har fått sina bebisar nu..

Men jag ska göra som mamma säger njuta av megen för sen kommer man sakna den =)

Här kommer månadens bild på magen =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0