1 Februari

Måndag 1/2

Idag är de 2 årsdagen, Fick jätte vackra röda rosor av min underbara Sambo Daniel =)
Så ikväll bli det lite mys med god mat och kanske en bra film..

Man har också hunnit med att jobba 5 timmar idag på Dagiset de var riktogt roligt =)
men skönats är ju att komma hem till lungnet,Bäst att passa på att njuta av det så länge man kan =)

Skullle ha ringt Mvc idag men glömde bort, så det får bli i morgon istället..


Nu ska jag vila mitt huvud de bulltar och slår =/

Hoppas du mår bättre idag Carro gumman =)

kram
Skolabalen 08


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad kul att du skaffat blogg nu. Ja, jag mår bättre idag.. Vad bra att du kommer lägga ut bilder på magen :) hehe

2010-02-01 @ 16:35:39
URL: http://carolinehagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0