Seg söndag !!

I dag har de varit en jobbig Söndag, har haft ont i huvudet hela dagen. Och nu till droga på allt så har ja fått skräp i mitt vänsteröga som inte vill försvinna...

Idag går jag in i graviditets vecka 6 =) Har väldigt öma bröst =/ men de har man ju räknat med att få hehe..
Kollade på en jätte fin barnvagn igår på www.Billigabarnvagnar.se
Den är röd/svart kombi vagn den är sååå jätte fin =)
Inte alls dyr heller Kostar 2950 plus buss frakt på 299 kr. Så nu är det bara att spara.

Berättade den glada nyheten för min Faster och hennes man igår, De blev jätte glada och tyckte det skulle bli jätte roligt, så nu kommer min kära faster ge mej mamma kläder i födelsedags present =)

Ha en bra kväll

Puss & kram



Älsklingen och jag på nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0