Fredag !!!

Sååå skönt med Fredag, är helt slut efter den långa veckan på dagiset..Synd att man inte ska dit på Måndag igen
hade verkligen velat det.. Men men de blir väl till sommaren då de behöver vikarie igen =)
Det ska bli så skönt med sovmorgon, tänker sova tills jag vaknar..

Idag efter jobbet blev det kaffe hos svärmor och blev bjuden på mat, gott men starkt =),
Nu sitter man hemma och undrar vad man ska göra resten av denna juvliga Fredag som man så länge längtat efter..
Vill till mor o far men, nja inte så kul när de aldrig kan ringa och höra hur man mår =(
Hur kan de vara så svårt att ta upp telfonen ringa sin dotter o prata ?? dom gör de aldrig..
De är bara jag som ringer, och nu är jag trött på det, så jag tänkte att om jag inte ringer på en vecka kanske de hör av sig, men nej inget resultat =( tråkigt när ens förälsdar inte bryr sig om en längre..
och jag vet inte hur det kommer sig..Det beror inte på att jag berätta för dom förra Fredagen att de skulle bli morföräldrar, Det har varit så här ända sen jag flytta hemmifrån känns de som =*/

Men man kanske ska vänta en vecka till utan att ringa dom o se om man får ett samtal ??
Orkar inte, vill inte bry mej längre. Men kan inte sluta tänka på vad jag kan ha gjort för fel ?
Om min dotter inte ringde mej på en vecka skulle jag ringa, de skulle någ inte ens gå 2 dagar.

Tur att jag har min underbara Daniel så jag inte känner mej totalt ensam..
Och underbara Carro som man kan prata med på Msn och få annat att tänka på i mellan åt =)
De har inte ens varit och hälsat på hos oss i våran nya lägenhet o det är 2 månader sen vi flytta..Men hos min bror är de hos ofta och hjälper till med bode det ena och de andra =/

Men jag får väl ta och vänja mej vid det kanske..Skönt att få fullt upp om dagarna sen när bebben har kommit så man slipper vara ledsen över det.

Ha en underbar Fredag kväll mina vänner

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0