Lördag 27/2

Idag har jag och min älskade varit inne i stan, köpte en fördelsedags prisent till hans systerdotter Nova som fyllde ! år igår, Jag köpte en tröja till mej sj den är så himmla mysig den har liksom lurv i rygg och luva och något mjukare tyg i armarna kosatde mej 199 kr inte alls så dyrt, för den var nersatt i pris igenkligen hade den kostat 400 kr.

Sen blev det att åka jobba kl 13 till 20:30 så tyvärr missade jag Novas kallas. Men de var roligt att få jobba.
kallas kommer de fler av =)

I morgon går jag in i graviditetsvecka 9 
Jag har inte mått illa sen vecka 6 och de är skönt men där i mot så är jag kännslig för visa dofter och när någon hosat slem o snytter sig, specielt när jag sitter och äter, så lite kvackelmage har jag.
Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag ska träffa Barnmorskan för första gången. Lite tråkigt att de blev så sen inskrivning, men de får väl duga =)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0