Lördag natt!!!

Jag är så trött på en vis "fjortis" 13 år är hon, skickar massa sms till min sambo..Inga märkvärdiga sms, men irreterande att de ska skickas så sent om nätterna..konstiga saker skriver hon också..som " Min kebbab har stånd"  " Jag dajtar nu " och så vidare..Fattar inte varför hon gör det ?? hon måste vara kåt på honom lr nått..
De börjad med att hon ragga på Daniels kompis Tobbe..han blev trött på henne o gav då Daniels numer, det var då det började, "kan du be tobbe att svara när jag ringer" " varför svarar inte tobbe" jävligt störande är det..
Men nu har hon tydligen slutat skickat till tobbe nu är det bara daniel hon skickar till...

Jag har bätt honom att han ska säga åt henne att sluta men han verkar inte störa sig på det lika mycket som jag gör..Herre gud varför ska en 13 åring hålla på o sms så till en som är snart 26 och dess utom är uppragen och ska ha barn..har hon inget innanför pannbenet???

Jag är så irreterad på att hon skickar, men inte av svart sjuka utan för att man kan vakna av det.Lr bli störd när man ser på film osv..om hon inte lägger av snart tänker jag ta ett snack med henne sj..
ja menar vi kan inte ha det så när vi har barn,inge kul om bebben nys somnat o så skickar hon ett sms i väcker knyttet..
vist hon hinner säkert tröttna på det innan bebben kommer..Men ändå, det är ju så man tänker för stunden..

finns de någon mer där ute med samma problem??

annaras har ja ett till och det är att hans Ex också har fått hans nya nummer och skickar imellan åt,lr skriver till honom i chatten på Fb. Det är häller inge vidare roligt..Inte för att jag är svartis, de är mer att om jag skulle ha kontagt o vara vän med mitt ex på Fb å få sms o så, då vet jag att Daniel med skulle störra sig på det,men inte av svartsjuka..de finns ingen anledning att vara..Men man kan inte sluta att störra sig på det ändå...
hoppas ni förstår vad jag menar och inte tycker att jag är löjlig..
Vill bara få ur mej alla tankar så då kan de bli lite osammanhängande..

Men nu till lite roligare saker, Var hos mina föräldrar o käka middag.
Hemagjord pizza, de var jätte gått. Men jag skulle inte ha tagit den sista biten med lök på, fick skena på toa lite för ofta efter det..Så de ska jag lägga på minnet " ät inte lök" hehe =)

Sen var det dags att åka hem, blev att titta lite på solsidan, ganska roligt program =)
Snart ska de bli dags för sängen men kanske ska med daniel o hämta upp min kompis Natta o hennes kille Danne inne i stan.


Sen ska de bli dags för sänga..så skönt med helg.
Natti natti alla bloggare ha en bra helg

KRAM

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du inte är larvig, förstår dig

2010-02-13 @ 22:08:39
URL: http://mammajajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0