Söndag 31 Januari

Det har varit en väldigt bra helg =)

I Fredags fick jag & min älskade sambo veta att vi ska bli föräldrar i slutet av September =) vi blev båda mycket glada. De ska bli så roligt...

Idag Har jag bara tagit det lungt, varit hos kompisen Elin och gullat med hennes söööta vallpar som bara är några dagar gamla.

I morgon ska man jobba igen på ett dagis det ska bli så himla roligt att få komma tillbaka till sitt favo ställa med alla underbara go o glada barn.

Jag och Sambon firar 2 år ganska tråkigt att de är på en måndag, Men vi hade mys idag istället =)

Carro efter som vi inte kan ses så Ofta så kommer jag att läga ut bilder på min mage så fort den börjar synas
Ha en bra måndag gumman min =)

puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0