Nu är vagnen köpt !

I lördags var vi och köpte vagnen, Den är så himla fin. Jag är Super nöjd, Så nu längtar man tills man kan få börja använda den. Vilket inte är så jätte långt kvar.

Nu återstår bara bilbarnstolen men den ska vi köpa av en vän i Juli sen är de med klart.
känns skönt att ha de viktigaste klart.
Nu är de bara att fixa pappren med försökringskassan, Men de blir klart när de blir klart.

Var inne i stan med i lördags och shopade lite med mamma, Köpte två fina klänningar som jag ska ha i sommar,
Men jag vet inte vilken av dom som jag ska ha på midsommarafton. Men jag säger bara en sak.. De är så svårt att hitta mamma kläder. Vet ni att de bara finns på H&M lr så får man skicka efter. De tog evigheter att finna dessa finna klänningar. Man vill ju hälst köpa inne i stan eftersom de är så dyrt att skicka efter med tanke på att de tar så hög Frakt. Men tack vare min goa mamma så blev de bra endå även om jag ver lite Kinki på färger o modeler.

Så nu tänker jag inte leta efter mer mammakläder, Synd att de ska vara så litet sortiment.
Men att titta på söta bäbiskläder gjorde en glad =)
De finns så mycket sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0