17 Mars

Jaha så var vi inne i mitten på Mars nu då, Och snart är de dags att pynta huset med Påsk grejer, det är trevligt med lite påskris med färg glada påskfjädrar, Bara katterna kunde låte dom vara. Förra året när man kom hem efter man vart iväg lr jobbat så fick man alltid plocka upp fjädrarna som Molly inte bara inte kunde låta bli att leka med =)



Molly leker Oskyldig =)

Men någ om påsken, I lördags var vi i väg och köpte en bil i Uppsala den är jätte fin mörkgrön metalik en V70 en 98. Ganska nöjd med köpet, Men min sambo är ny förälskad i sin nya bil =( de är det ända han pratar om, han säger ja hitda det och det till bilen kostar så o så mycket..Men hallå de finns annats vi bihöver köpa just nu som han verkar ha glömt bort =S
Vi bihöver en ny säng i allfall en madrass över resårmadrassen så man slipper känna fjädrarna i revbenen och ryggen, Ja kan snart inte längre liga i sängen för då gör de ont i svanken =( fast bara på vänster sida, så får jag svårt att vända mej om bara för att de gör så J***a ont då.
och så skulle vi slänga ut våran gamla Tv bänk som är ranglig och lite skadad, och köpa hyllor till dvderna och en ny tv bänk, tv bänken har vi köpt men fick lämna tillbaka den samma dag för den var totalkrossad den var gjort av tjcoka glas skivor alla tre st var bara i smullor =( så den fick vi lämna tillbaka på jysk men de var tyvärr den sista så vi skulle få vänta en vecka.så var vi nere på jysk igår och den hade inte kommit med i leveransen och den ståd inte som rest häller, så idag ska vi bi om våra pengar tillbaka så blir det en ny bänk på ikea i stället.

Men frågan är om de blir av eftersom min sambo bara tänker på sin nya ägodel, undrar om han ibland glömer bort att vi ska ha barn i höst. Jag känner mej lite små stressad när han gör så där..de känns som de bara är jag som tänker på vad som ska köpas in o grejer som ska beställas som kosatr massor av penngar, men sambon tror att vi hinner allt det där..Klart vi gör men då är de bra att man har pengar också.

Igår sa han att han hade hittat ett par billiga fälgar till bilen som ska på i sommar kostar 8000 kr sa han. deär ju fan mer än vad barnvagnen ksotar som jag vill ha.

inte konstigt att magen känns som den gör ibland, =( inge bra alls för stakars bebben.
Jag vet att vi hinner köppa alla viktiga saker innan bebben kommer men de känns som att vi aldrig kommer få råd =( eftersom han håller på sådär.

Jag prata med honom om att han hinner köpa fälgar till nästa år och då har han hållt med om det och att han ska ficka en sterio till bilen istället den kosta bara 3400 kr å de kan jag väl tillåta.
men så nästa dag så är de tjat om fälgarna endå, "du tror inte vi får råd att ta färlgarna på avbetalning endå?" sägar han..Nej säger jag bestämt och då blir han sur =(

Men men han kanske fattar så småning om. De kanske blir mer värkligt för honom när vi har varit på vårt första ultar nästa Onsdag.

Ska bli jätte roligt att änkligen få se den lill* har väntat så länge men tiden har gått fort tyckte inte det var så länge sen som jag fick veta att jag var gravid. Och helt plötligt är man i V 11 + 2 dagar =)
magen har redan börjat synas lite =)

Eller lite o lite kan snart inte knäppa mina byxor utan att de ska sitta åt, så därför är det skönt med ett par mjukisbyxer =) Min vackra navelpercing kom med på bild också hihi =) Min fvorit ja har en lika den fast med röd sten också den är med jätte fin men Blått är min älsklings färg =)
Men om några månader kommer man bihöva ta bort den..

Ha en underbar Onsdag !!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0